Boj smrčků s Chuckem Norrissem, který nyní předvádějí dva mobilní operátoři, má vedle příjmů pro média ještě jeden velký význam pro celou reklamní komunitu. Není žádným tajemstvím, že lidé z marketingu, stejně jako novináři a média vůbec, jsou ve svém chování svým způsobem dětinští. Nyní mám na mysli touhu opičit se po druhých. Zatímco u médií se tato deviace projevuje přihlouplým kopírováním témat (jen si srovnejte nápaditost vydavatelů a jejich speciálních vánočních příloh) u lidí z marketingu se projevuje touhou mít kampaň ve stylu někoho jiného (dnes třeba Nissan Qashqai a dva roky staré spoty Sony). V důsledku kopírování nápadů vede k unifikaci značek, ale to lidem z reklamy nevadí, protože opičení se je jistota. „Když to mohli dělat oni, tak my také.“ Bez ohledu na to, kdo podlehne této dětinské touze první, jsou obě kampaně dobrou zprávou. Dávají totiž ostatním signál, že investovat a hledat vlastní cestu stojí za to.